آشنایی با دنیای بچه ها

9 روش برای ساختن خانه ی شاد برای کودکان

1399/7/2 14:03
نویسنده : هانیه ولک
161 بازدید
اشتراک گذاری

9 روش برای ساختن خانه خود به فضایی شاد برای کودکان

از درگیری کیف های مدرسه و یافتن کفش های گمشده قبل از انداختن بچه ها در مدرسه ، تا آخرین بوسه هنگام خواب (و فقط یک نوشیدن آب بیشتر) ، زندگی با بچه ها یک ماجراجویی است. ما نمی توانیم برای همه چیز آماده شویم ، اما این 9 تغییر کوچک می تواند اوقات را در خانه با بچه های ما کمی راحت تر کند.

معماران SPACE + برنامه ریزان

1. کتاب های کودکان را در اتاق ناهار خوری ذخیره کنید

نگه داشتن مجموعه ای از کتاب های کودکان (و شاید برخی کاغذهای نقاشی) در اتاق ناهارخوری می تواند به بچه های مورچه کمک کند که آن را کمی بیشتر کنار میز شام بیرون بکشند. و بین زمان صرف غذا ، اگر اتاق ناهار خوری بیشتر به عنوان فضای بازی استفاده شود ، ذخیره چند کتاب و بازی مورد علاقه در اینجا زمان تمیز کردن را سریعتر و راحت تر می کند.

Fiddlehead Design Group، LLC

2. به جای تابلو های دیواری ، یک دیوار تخته ای با ارتفاع کودک را امتحان کنید

این دیوار تخته نیمی از ارتفاع ، هنگامی که نمی خواهید یک دیوار کامل از خانه خود را به فضای خط مخصوص بچه خوانی اختصاص دهید ، سازش خوبی ایجاد می کند. کوچک ترها باید به فضایی که می توانند برسند ترسیم کنند و شما باید رنگ و کارهای هنری بزرگ شده را در بالای ریل انتخاب کنید. این یک برد-برد است.

روش های درخشان استفاده از رنگ تخته 3. در مدفوع قابل تنظیم سرمایه گذاری کنید

بچه ها نمی توانند در برابر چرخاندن این مدفوع فلزی مقاومت کنند تا ارتفاع را تنظیم کنند - اما فراتر از فاکتور سرگرم کننده ، آنها یک هدف عملی نیز دارند. توانایی چرخاندن برای بالا و پایین آوردن صندلی به این معنی است که همه ، بزرگ و کوچک ، باید در ارتفاع درست و صحیح بنشینند. و مدفوع همانطور که در آشپزخانه کار می کند روی میز یا میز کاردستی کار می کند.

کیم پیرسون Pty با مسئولیت محدود

4- یک ساعت دیواری بزرگ آویزان کنید تا خانواده به موقع کار کند

ساعت دیواری آنالوگ می تواند به کودکان کمک کند تا درک کنند که چقدر زمان برای بازی باقی مانده است (به عنوان مثال ، "وقتی دست بزرگ روی دو است ، زمان آن است که کفش های خود را بپوشید") بدون اینکه آنقدر احساس نق زدن والدین داشته باشید. مزایای جانبی: اگر معمولاً از تلفن خود برای بررسی زمان استفاده می کنید ، داشتن یک ساعت دیواری واقع در مرکز ممکن است به جلوگیری از مرور رسانه های بی فکر کمک کند (از آنجا که بررسی زمان در تلفن شما به راحتی منجر به بررسی رسانه های اجتماعی یا ایمیل می شود).

نیما

5. یک کوچه روروک مخصوص بچه ها را پاک کنید

در روزهای بارانی ، یافتن راه هایی برای بیرون آوردن انرژی بچه ها احساس غیرممکن است. وارد کوچه روروک مخصوص بچه ها شوید: یک سالن یا حاشیه اتاق پاک شده که وسایل نقلیه کوچک (نسبتاً) در آن آزاد هستند. از همان فضا می توان برای اتومبیلرانی مسابقه Matchbox ، گذاشتن تشک های افتاده یا باز کردن یک رول بزرگ کاغذ برای یک پروژه هنری خودجوش استفاده کرد.

کارل و گرگ

6. یک فضای نمایش موقت هنری تعیین کنید

احساس می کنید با تعداد پروژه های هنری که از مدرسه به خانه می آیند ، غرق می شوید؟ بچه ها به کار خود افتخار می کنند ، بنابراین طبیعی است که احساس می کنند تمایلی به شما ندارند که فوراً آن را پرتاب کنید ، اما این بدان معنا نیست که شما باید هر نقاشی آبرنگ و مداد رنگی را برای همیشه نگه دارید. یک مکان مرکزی را برای نمایش آثار هنری مورد علاقه ورودی برای مدت زمان محدود تعیین کنید. وقتی کار جدید به خانه آمد ، از هیئت مدیره چیزی را برای بازیافت انتخاب کنید (یا در کارت های تشکر ، بسته بندی کادو یا نشانک ها چرخ بزنید) و فقط خاص ترین قطعات را در نمونه کارهای هنری ذخیره کنید.

7. وسایل هنری قابل شستشو را در حد امکان بگذارید

وسایل هنری خود سرویس دهی به کودکان امکان خلق را می دهد - فقط مطمئن باشید که موادی که در منطقه هنری خود سرویس قرار می دهید از مواردی هستند که همیشه استفاده از آنها درست است: به عبارت دیگر ، خیلی نامرتب و کاملاً قابل شستشو نیستند. به مداد رنگی ، مداد رنگی و نشانگرهای قابل شستشو فکر کنید. وسایلی را که به نظارت والدین بیشتری احتیاج دارند (و توانایی تمیزکاری بیشتری دارند) مانند رنگ ، چسب و زرق و برق را در یک قفسه بلند نگه دارید تا بچه ها قبل از استفاده از آنها چک کنند.

آندریا رودمن داخلی

8. یک میز کوچک در اتاق نشیمن قرار دهید

قرار دادن یک میز بازی در اتاق نشیمن (یا هر اتاقی که خانواده شما تمایل به گذر از آن دارند) فضای کوچکی را برای کنار هم قرار دادن معماها و خلاقیت های لگو به بچه های کوچک می دهد. یک میز با فضای ذخیره سازی داخلی انتخاب کنید و اسباب بازی های مورد علاقه را برای تمیز کردن آسان درون آن قرار دهید.

اتاق بازی بچه ها را مرور کنید

اصلاح شده LLC

9. کاشی های فرش را انتخاب کنید

زندگی با کوچولوها کثیف است: در واقع هیچ دور دیگری وجود ندارد. اما اگرچه نمی توانیم از بروز آشفتگی جلوگیری کنیم (همانطور که ممکن است سعی کنیم) ، می توانیم کف خود را از هرج و مرج نجات دهیم. راز چیست؟ کاشی فرش. کاشی های فرش که برای مناطق پرترافیک و مستعد آشفتگی مناسب هستند ، به کف شما متصل می شوند (بنابراین همچنین لغزش ندارند) ، و هنگامی که فرد لکه دار شد یا بدون تعمیر آسیب دید ، می توانید یک مربع را به جای کل فرش جایگزین کنید.

به ما بگو

اگر از این داستان لذت بردید ، آن را پسندید ، آن را علامت گذاری کنید ، عکس ها را ذخیره کنید و نظرات خود را در زیر به اشتراک بگذارید. به گفتگو بپیوندید!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)