آشنایی با دنیای بچه ها

چگونه کودکان را به مسواک زدن تشویق کنیم؟

1399/7/5 13:53
نویسنده : هانیه ولک
2,964 بازدید
اشتراک گذاری

7 راه برای سرگرم کردن مسواک زدن برای کودکان

اگر فکر می کنید مشغول هستید ، بچه بودن را امتحان کنید. علاوه بر مدرسه ، فعالیتها و اوقات خانواده ، آنها می آموزند که چگونه هر روز با روشهای جدید از خود و دیگران مراقبت کنند.

یکی از آن مهارتهای ضروری زندگی که هر کودک باید یاد بگیرد مسواک زدن است. کمک به کودک برای گرفتن عادت مسواک زدن دو بار در روز و به مدت دو دقیقه کار کمی نیست ، اما کمی خلاقیت می تواند کمک زیادی به سلامت دندان های طولانی مدت او کند.

آیا باید اصول تمیز کردن دندان های کودک خود را مسواک بزنید؟ برای آگاهی از نحوه مسواک زدن دندان های کودک خود ، فیلم بالا را مشاهده کنید. سپس ، شروع کنید! نحوه کار:

4 دقیقه سرگرم شوید

فقط یک تایمر تنظیم نکنید و نظارت کنید - مسواک زدن روزی دو بار و به مدت دو دقیقه را به یک رویداد تبدیل کنید! آهنگ موردعلاقه فرزند خود را رقصیده و یک مهمانی رقصی دو دقیقه ای برگزار کنید. ویدئوها یا برنامه های مسواک زدن ممکن است باعث شود آن زمان به راحتی عبور کند. (شاید برادران جوانتر اینها را دوست داشته باشند.) سعی کنید با استفاده از بهترین صداهای خود یک داستان 2 دقیقه ای بخوانید. هر کاری انجام می دهید ، خلاقیت به خرج دهید و کارها را تغییر دهید ، بنابراین زمان مسواک زدن زمان خوبی است.

روال را شروع کنید و به آن پایبند باشید

ممکن است وسوسه شوید پس از یک روز طولانی یا در مواقعی که برنامه عادی شما خاموش است (مانند تعطیلات) اجازه دهید کودک از مسواک زدن بگذرد ، اما این کار را ادامه دهید. هرچه مسواک زدن در طبیعت دوم بیشتر شود ، اطمینان از اینکه کودک شما دو بار در روز و به مدت دو دقیقه مسواک می زند راحت تر خواهد بود.

پاداش رفتار خوب مسواک زدن

انگیزه فرزند شما چیست؟ اگر برچسب های آن است ، یک جدول پاداش درست کنید و بگذارید هر بار مسواک می زند ، یکی اضافه کند. اگر او خواننده است ، بگذارید داستان زمان خواب را انتخاب کند. شاید به همین سادگی باشد که بخواهید آن لبخند سالم را ببینید ، بگویید "من به شما خیلی افتخار می کنم" و یک پنج عالی فوق العاده را دنبال کنید.

شخصیت ها را بشمارید

شخصیتی که کودک شما نمی تواند از آن سیر شود ، چه کسی است؟ بسیاری از نمایش ها و کتاب های کودکان ، از جمله خیابان کنجد ، داستان هایی در مورد مسواک زدن دارند. آنها را با هم تماشا کنید و بخوانید ، بنابراین وقتی زمان مسواک زدن است می توانید از آن شخصیت به عنوان یک مثال خوب استفاده کنید.

یک داستان بسازید

آیا داستان یا شخصیتی برای الهام بخشیدن به فرزند خود پیدا نکرده اید؟ خودت رو آرایش کن فرزند شما ممکن است تنها ابرقهرمانی باشد که می تواند آدمهای بد را که باعث ایجاد حفره می شوند دور کند.

برو خرید

به کودک خود اجازه دهید مسواک و خمیر دندان خود را انتخاب کند. (مواردی را با ADA Seal of Acceptance پیشنهاد می کنیم.) انتخاب مسواک با کاراکتر ممکن است مسواک زدن را بیشتر سرگرم کند و خمیردندان های حاوی فلوراید در طعم ها و رنگ های مختلف ارائه می شوند.

مسواک زدن را به یک امر خانوادگی تبدیل کنید

فرزندانتان از شما یاد می گیرند ، بنابراین الگوی خوبی را مثال بزنید. خانواده ای که با هم مسواک می زنند دلیل بیشتری برای لبخند زدن دارند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)