آشنایی با دنیای بچه ها

کودک خود را برای مدرسه آماده کنید

1399/6/22 13:58
نویسنده : هانیه ولک
263 بازدید
اشتراک گذاری

کودک خود را برای مدرسه آماده کنید

مشتاقانه منتظر مدرسه هستم

با از بین بردن ترس از چیزهای ناشناخته می توانید به کودک خود کمک کنید که چشم به راه مدرسه باشد. اگر آنها قبلاً به مهد کودک یا پیش دبستانی رفته اند ، حرکت به "مدرسه بزرگ" باید کمی راحت تر باشد ، اما در هر صورت ، دانستن اینکه چه انتظاری دارید کمک خواهد کرد.

در مورد مدرسه صحبت کنید

همیشه درباره همه اتفاقات سرگرم کننده ای که در مدرسه اتفاق می افتد مثبت و مشتاق باشید ، از نام معلم آنها استفاده کنید تا احساس آشنایی کند و در مورد دوستان جدیدی که پیدا می کنند صحبت کنید. کتابهای زیادی در کتابخانه محلی خود پیدا خواهید کرد که روز مدرسه را زنده می کند ، و اگر کودک شما کتاب های برچسب و مدرسه با عروسک های مورد علاقه خود را دوست دارد - به دنبال آن باشید!

اگر مطمئن نیستید که آنها در مدرسه چه کاری انجام می دهند ، معلمان امی و دبس در مورد یک روز معمول در کلاس پذیرایی در مدارس خود به ما گفتند (امسال به دلیل Covid-19 تفاوت هایی وجود خواهد داشت).

از کلاس دیدن کنید

به دلیل همه گیری ویروس کرونا ، احتمالاً کودک شما قبل از شروع مدرسه در ماه سپتامبر فرصت حضور در جلسات مزه دار را نخواهد داشت و کلاس ها تغییر می کنند. از مدرسه س Askال کنید آیا می خواهد عکسی را در وب سایت خود قرار دهد که نشان می دهد کلاس چگونه چیده شده است ، بنابراین شما می توانید در مورد آن با کودک خود صحبت کنید ، میزها ، غرق ها ، سینی تجهیزات و غیره را به آنها نشان دهید.

مدرسه را بشناسید

ما به طور معمول به شما پیشنهاد می کنیم که بفهمید در مدرسه رویدادهای اجتماعی وجود دارد که بتوانید به عنوان خانواده به آنها بروید. مدارس با PTA فعال غالباً نمایشگاه تابستانی برگزار می کنند و گاهی اوقات برای مبتدیان یک پیک نیک خوش آمد گویی برگزار می کنند. بعید به نظر می رسد که در مدرسه اتفاقی رخ دهد ، اما بسیاری از PTA ها رویدادهای "مجازی" را برای کودکان و والدین برگزار می کنند ، بنابراین اگر وب سایت PTA یا گروه فیس بوک وجود دارد ، س askال کنید و به جامعه مدرسه بپیوندید. و صرفاً قدم زدن یا عبور از مدرسه ، اغلب کودکان را وادار می کند که قبل از شروع کار ، درباره "مدرسه من" صحبت کنند.

آماده شدن برای پذیرایی

تجهیز بچه های خود به برخی مهارت های عملی که به آنها کمک می کند از شروع مدرسه ابتدایی احساس خوشبختی و اعتماد به نفس کنند بسیار مهمتر از تلاش برای شروع عملکرد علمی است.

مگر اینکه به ویژه بخواهید کودک خود را قبل از شروع مدرسه به خواندن و نوشتن بیاموزید (و او می خواهد یاد بگیرد) ، تلاش خود را بر روی به دست آوردن چند مهارت اساسی متمرکز کنید. آنها را تشویق کنید که به دنیای اطرافشان علاقه مند شوند و بخواهند کارهایی را برای خودشان انجام دهند. طولی نمی کشد که حروف ، اعداد و کلمات کودک را در مدرسه یاد می گیرد. پس از آن فرصت های زیادی برای حمایت و تمجید از آنها وجود خواهد داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)